keskiviikko 29. elokuuta 2012

Seikkailuilla

Nyt ja tässä

Tein maaliskuussa matkan Espanjaan, Barcelonaan.
Kuvasin paljon jänniä juttuja.

Teinpäs toukokuussa matkan Tukholmaan.
Kuvasin lisää jänniä juttuja.

Teinpä vielä heinäkuussa matkan Saksaan, Berliiniin ja Hildesheimiin.

No eihän siellä ollut mitään kuvaamisen arvoista, mutta räpsinpä nyt kuitenkin tuhat kuvaa. Matkasta ei jäänyt mitään mieleen, mutta jospa nyt kuitenkin kertoisin pari juttua. Ja ei varmasti ollut kivaa.

Sitten kävin vielä vetäisemässä protuleirin (en hatusta), sielläkin kuvasin jotakin.
Siellä nyt ainakin oli ihan kamalaa, pahempaa kuin Perliinissä!

Mökkeilen välillä meidän mahtavalla kesämökillämme Mikkelissä.

Kuvailen kotosalla.

Milloin missäkin,
kaikkialla.


Joskus kuvaan jotakin punaista.


Joskus jotakin sinistä,

 
tai keltaista.



Ehkä vihreääkin.

Muutaman kerran rakennuksia tai muita asumuksia, usein matkalla ollessani. Matkustettu on kävellen, pyöräillen, veneellä, rautateitse maan päällä sekä alla. On ollut yö, päivä, nälkä, sadetta.

Odotettavissa valokuvasarjoja, matkapäiväkirjoja,
joissa ollaan matkalla ei yhdessä vaan monessa ristikkäin, rastikkain, yhtäaikaa ja päällekkäin.
 ---
 Tämän päiväisen väriskaalan tarjoaa Berlinii vuosimallia 2011, punainen ja keltainen kuva Berliinin DDR-museosta, jota suosittelen.
---

5 kommenttia:

  1. Tää oli jotenki todella ihana. D: punaista sinistä ja keltaista. :D Ei sulla oo sieltä Priden ständiltä yhtään mitään sateenkaarenväristä..? :D
    ps. en ymmärrä mik mun googletili nimittelee mua Maxiks. Tosin onhan se ollut siitä Maxwell's Silver Hammer biisistä lähtien mun netti nickki vähä jokapaikassa mut silti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 jee. Meillä ei ollut sateenkaarivärejä Protun ständillä, enkä ehtinyt tänä kesänä kuvaamaan. Yhtenä kesänä olin ite kulkueessa ja puistojuhlassa, mutta kuvasinkohan mä silloin.. :D Meil saattoi olla kämänen pokkarikamera, jonne luulisi ikuistuneen jotakin sateenkaarenväristä. Hmm, olisikohan mulla mitään muuta sateenkaarisävyistä kuvaa missään... Etsimään!

      :'D Tota enemmän mua kummastutti sun Max-nimen takaa löytyvät Surulliset kiinalaiset ruutupaperilla -blogi. Katoin et JEEE sulla on blogi myös, mut sit totesin, ettei se taidakaan olla sun. Onks se joku sun kaverin blogi tai onks sut merkitty kirjoittajaksi sinne? :''D Niin oletin et olet joskus kirjannut Maxin nimeksesi sitä varten.

      Poista
    2. Aijaa. Joo on mulla joskus ollut blogi mut en oo kyllä kauheen innotunut sitä pitämään. vois sitä tietty kokeilla taas mut mäki laittasin valokuvia mielellään. Kunhan saisin kameraan johdon. :D

      Poista
    3. Paitsi että toi ei kyllä oo mun blogi? :D:D

      Poista