lauantai 25. elokuuta 2012

Kampaa jo ne hiukset!



 

tadaa! se kuuluisa ensimmäinen, sekä muikea omakuva.

Lisäksi sain yläreunaan aikaiseksi bannerin, kissaviittauksin höystettynä tietenkin. Kyllä, Raunis, tykkään kissoista ;D


Tänään karkasinkin isän kanssa mökille viikoksi, joten tämänpäiväinen kuvasaldo nosti tunnelmani plussalle. Nämä kuvat teille siis toimittavat nettitikku, kolmen verkkomaston katvealue, kituuttava kissa ja paljon kärsivällisyyttä.


Muita ystäviämme ovat ylivalotus,




valkotasapaino ja käyttäjän oma värikylläisyyden asetus,


alivalotus,





ja herrarouva häkki.

6 kommenttia:

  1. Ahihi oon julkkis mut mainittiin jonkun blogissa \o/

    VastaaPoista
  2. Muistan ko ite alotin bloggamisen ja mietin vaan, et en mä osaa piirtää, eikä mulla oo mitään mistä piirtää ja että kaikki muut on viel parempiiki ku minä ja yhyy. Mäpä kuitenki piirsin silti ja taso on usein sitä mitä pelkäsinki, mutta silti enää en osaa lopettaa.
    Itelläni blogissa about joka kuva on samannäkönen sarjiksesta riippumatta, joten vaikkei hahmo näytä joka ruudus samalta, niin ihan hyvä son vaan 8--D Teet vaan jonku mistä hahmot tunnistetaan, niin ei muusta väliä.
    Mutta siis mahtavaa, lisää stalkattavaa minulle <3
    pssst. Kannattaa asetuksista säätää, että sulle voi kommentoida anonyyminäkin tai sit sillei, et pistää URL-osotteen. Ennen Google-tilin omistamista vihasin blogspottia minne en voinu ikinä kommentoida :-((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, jo löytyi asetusviidakosta säätöjä! Eipä tullut mieleenkään, että siellä olisi oletuksena jotakin muuta.

      Niin mä olen hyvin onnellinen siitä, että mulla on silmälasit ja nyt kiharat. Ei tartte paljon muuta piirtää niin that's it, sehän o Mia ;D

      Sä ootkin ollut aikamoisen tuottelias blogisi kanssa, huomasin, että se löytyiysarjakuvablogitcomin etusivun aktiivisimpien blogien listan kautta ;3

      Poista
  3. Banneri on kyl hieno.

    Ihana toi vikan sivun hymyilevä Mia :D

    Voih, oletko sä mökillä, tästä päätellen et siis ole hu Emmalla. Voihan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Banneri on vaan reunalla, kun kaikki muu keskellä, tämä näykkii symmetrian tajuani. Toisaalta se on ihan kiva reunallakin :D

      Joo, niin olen :/ Harmittaa, mutta isä on ensi viikon lomautettuna (ei kiva), joten oli mahdollisuus lähteä n. viikoksi mökille (kiva), jossa mun tosin pitää lukea julmetusti ja kirjoittaa perjantaihin mennessä essee, joka on AIKA pahasti kesken (ei niin kiva), mutta ainakin täällä voi keskittyä (kiva).

      Poista